Закрити

Школа

Едмонд Галлей (129.Х.1656-14.I.1742)

Едмонд Галлей (129.Х.1656-14.I.1742)

Англійський астроном. Народився поблизу Лондона. Закінчив Оксфордський університет, був помічником першого королівського астронома Дж. Флемстида і, зрештою, сам став у 1720 р. директором Гринвіцької астрономічної обсерваторії - королівським астрономом.... докладніше

03 Березня 2005, 00:00. Переглядів: 4891
Йоган Кеплер (27.ХII.1571-15.ХI.1630)

Йоган Кеплер (27.ХII.1571-15.ХI.1630)

Німецький астроном і математик, народився у Вейль-дер-Штадті. У 15 років почав навчання в церковній школі, а в 1593 р. блискуче закінчив Тюбінгенський університет і був призначений професором математики й "моральної філософії" в гімназії Граца (Австрія).... докладніше

03 Березня 2005, 00:00. Переглядів: 6344
Основи здоров'я

Основи здоров'я

Інтегрований предмет, що за змістом об'єднує питання здоров'я та безпеки життєдіяльності... докладніше

03 Березня 2005, 00:00. Переглядів: 20101
Тіхо Браге (14.ХII.1546-24.Х.1601)

Тіхо Браге (14.ХII.1546-24.Х.1601)

Народився у знатній данській сім'ї. Здобув астрономічну освіту, після чого відбув у подорож Європою. Повернувшись на батьківщину вже відомим астрономом, Браге отримав від данського короля в подарунок острівець поблизу Копенгагена, де й спорудив у 1576 р. астрономічну обсерваторію "Ураніборг".... докладніше

03 Березня 2005, 00:00. Переглядів: 5001
Трудове навчання

Трудове навчання

Метою трудового навчання є формування технічно, технологічно освіченої особистості, підготовленої до життя та активної трудової діяльності в умовах сучасного високотехнологічного інформаційного суспільства, життєво необхідних знань, умінь і навичок ведення домашнього господарства, забезпечення умов для професійного самовизначення учнів, вироблення в них навичок творчої діяльності, виховання культури праці.... докладніше

03 Березня 2005, 00:00. Переглядів: 10146
Природознавство

Природознавство

Значення навчального предмета "Природознавство" обумовлене його інтегрованим змістом і пропедевтичною спрямованістю. Інтеграція знань про природу - найближче оточення дитини - є одним із шляхів реалізації завдань шкільної освіти, яка має забезпечити різнобічний розвиток дитини на основі виявлення її задатків і здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення інтересів і потреб.... докладніше

02 Березня 2005, 00:00. Переглядів: 21291
Історія України

Історія України

У межах навчального предмета "Історія України" в 5 класах загальноосвітніх навчальних закладах України з 2005/06 н.р. вивчатимуть курс Вступ до історії. Цей курс є пропедевтичний, що й визначає його місце в системі шкільних історичних курсів та поміж інших навчальних дисциплін, а також початковість, елементарність його змістової частини й тих вимог, які висуваються до загальноосвітньої підготовки учнів. ... докладніше

01 Березня 2005, 00:00. Переглядів: 31612