Закрити

Школа

Соціальний захист та суспільна адаптація дітей

Соціальний захист та суспільна адаптація дітей

Система виховної роботи школи побудована на основі положень Конституції України, Законів України "Про освіту" та "Про загальну середню освіту", Державної Національної програми "Освіта", Концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності, з урахуванням соціального замовлення сьогодення.... докладніше

02 Червня 2005, 00:00. Переглядів: 12720
Державний стандарт спеціальної освіти: коментар фахівця

Державний стандарт спеціальної освіти: коментар фахівця

Сучасна спеціальна освіта в Україні - складна, розгалужена і диференційована система корекційних закладів, реабілітаційних і медико-психологічних центрів, навчально-вихованих комплексів, спеціальних класів при масових школах та ін.... докладніше

01 Червня 2005, 00:00. Переглядів: 10238
Корекційна робота як специфіка професійної діяльності педагога-дефектолога

Корекційна робота як специфіка професійної діяльності педагога-дефектолога

Проблема корекції нині потребує ґрунтовного історичного аналізу, узагальнення, а питання специфіки діяльності вчителя спеціальної школи - методичних розробок.... докладніше

01 Червня 2005, 00:00. Переглядів: 31824
Літературний брейн-ринг (8 клас)

Літературний брейн-ринг (8 клас)

Брейн-ринг очолює ведучий (учитель або учень 10-11 класу). За ходом гри слідкує комісія з трьох чоловік (перший член комісії слідкує за часом і оголошує свистком завершення хвилини на обдумування, другий-за балами команд, третій-за сигнальними картками). Капітани оголошують назву своєї команди і виходять на сцену членами своєї команди у певній вибраній ними формі. У команді - 5-6 учнів - членів команди. Команди сідають за столики.... докладніше

31 Травня 2005, 00:00. Переглядів: 18048
Методична робота школи

Методична робота школи

Важливою ланкою в системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів є внутрішньо шкільна методична робота. Основним напрямом методичної роботи є шкільні методоб'єднання (м.о.).... докладніше

31 Травня 2005, 00:00. Переглядів: 14417